Wedos podpora: nenechá Vás ve štychu

Jaká témata se nejčastěji řeší ohledně Wedosu?

Zákazníci se ptají na ledaccos. Nejčastější typy otázek jsou ale vesměs pořád podobné a jedná se například o následující, na které najdete odpověď i na tomto našem webu:

  • Jak se přihlásit do Wedosu, resp. kde najdu odkaz na příhlášení do administrace?
  • Wedos hosting – jak ho založit, jak s ním pracovat a kde najít slevový kupon?
  • Wedos domény – jak ověřit dostupnost, jak registrovat doménu a kde najít slevový kupon?
  • Wedos WordPress – jak nainstalovat WordPress přes administraci Wedosu a jak s WordPressem na Wedosu pracovat?
  • Wedos HTTPS/SSL – jak objednat a aktivovat HTTPS/SSL na Wedosu?

Jak lze kontaktovat Wedos podpora?

Wedos zákaznickou podporu můžete kontaktovat skrze e-mail, chat, anebo kontaktní formulář. Navíc můžete využít rozsáhlou znalostní bázi (KB) se spoustou témat, anebo efektivní fórum Wedos Help. Nejsnadněji se ke kontaktu se zákaznickou podporou dostanete skrze Vaší zákaznickou administraci, kde stačí v horním menu zvolit položku Hostingové služby –> Webhosting a následně zvolit název Vašeho webhostingu, čímž otevřete jeho detailní nastavení. Pak si můžete všimnout tří ikonek – první z nich (textové bubliny) zahajuje chat se zákaznickou podporou, druhá z nich (záchranný kruh) Vás odkáže do kontaktního formuláře a třetí (symbol Q na tmavě modrém pozadí) Vás odkáže na Fórum Wedos Help.

Ikony ke kontaktování Wedos podpory  v zákaznické administraci.
  • 1) znalostní báze – ta funguje jako on-line zdroj informací k různým tématům
  • 2) kontaktní formulář na webových stránkách – ten je v podstatě velmi podobný jako e-mailová komunikace – zákazník zadá dotaz do formuláře na Webu a Wedos v nejkratším možném čase odpoví
  • 3) fórum Wedos Help – velmi efektivní forma pomoci zákazníkům – na fóru Wedos Help jsou k dispozici jak profesionálové přímo od  Wedosu, tak i zkušení zákazníci, kteří radí ostatním s jejich dotazy
  • 4) zákaznický chat – Wedos je možné kontaktovat také formou zákaznického chatu, kde zákazník vstoupí do přímé komunikace se zaměstnancem podpory a může s ním snadno danou otázku řešit

S čím vším Vám Wedos podpora pomůže?

Zákaznická podpora Wedosu pravidelně řeší různé typy otázek, které se týkají právě výše zmiňovaných témat, v souhrnu je to:

  • poskytování informací o jednotlivých službách – domény, hostingy, WedosWebsite atd.
  • pomoc s objednávkou – zadání objednávky, její změna, popřípadě zrušení
  • pomoc se zákaznickou administrací a potřebným nastavením/aktivací/deaktivací služeb
  • řešení technických problémů na straně Wedosu, které překáží ve správném fungování služeb
  • ekonomické, resp. fakturační záležitosti

Sečteno, podtrženo. Zákaznická podpora poskytuje informace o službách, pomáhá zákazníkům s objednávkami, administrací služeb, řeší se zákazníky technické problémy (na straně Wedosu), anebo fakturační záležitosti. Bohužel ale nelze očekávat, že technická podpora bude obhospodařovat různé specifické problémy zákazníka, jako např. instalace WordPressu a jeho zprovoznění, speciální programátorské úpravy webu zákazníka, zakládání blogů, osobních webů a podobných záležitostí, kopírování dat z původního webhostingu atd. Pokud tedy například potřebujete vytvořit webové stránky na WordPressu, anebo hledáte pomoc s WordPress šablonou, kterou jste si právě nainstalovali, je lepší se obrátit spíše na konkrétního specialistu. V tomto Vám technická podpora Wedosu zřejmě nepomůže.

Veškeré nadstandardní požadavky zákazníků jsou obvykle ze strany Wedosu zpoplatněny. Nadále je potřeba mít na paměti, že většinu specifických dotazů zákazníků dovede vyřešit především fórum Wedos Help, kde je velká koncentrace odborníků, a stejně tak témat, která se již v minulosti vyřešila, a mohou tak sloužit jako příklad pro řešení zákazníkova problému.